Laatste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van BLES - WaarBenJij.nu Laatste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van BLES - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Thailand

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg BLES

11 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Aan alles komt een eind, ook aan het relaxen. Na nog wat streetfood op de dagelijkse avondmarkt maken we ook een wekelijkse markt mee. Iemand van ons resort had aangegeven dat de Thai iedere avond om 6 uur het volkslied spelen en dit heel serieus nemen, er wordt dan ook niet meer bewogen. Hier snel even een filmpje van gemaakt. Ook de eerste insecten gegeten (sprinkhaan, gefrituurd). Bjorn heeft een reuze kakkerlak verjaagd uit ons huisje, ook een avontuur, ze zijn namelijk snel haha. Een mooie laatste zonsondergang meegemaakt en volle maan. Dit eiland staat wereldwijd bekend om de Full Moon party die maandelijks wordt gehouden.

De laatste avond had ik gezelschap van een gekko die achter m'n nachtkastje verstoppertje speelde, als ik keek dook hij met zn kopje achter het kastje, klinkt eng maar die gekko's doen geen vlieg kwaad en zijn maar 10 cm.

De laatste dag vertrokken we vroeg met de ferry naar het vasteland (hebben bij aankomst op de pier nog dolfijnen gezien). Hierna het vliegtuig richting Bangkok genomen waar we nog een nacht verblijven voordat we naar huis vertrekken. We krijgen een upgrade en mogen op de 30e verdieping slapen. Maakt niet veel verschil met de 17e qua uitzicht eerlijk gezegd. Hoog is hoog...

In Bangkok nog naar Khao San Road geweest. Staat bekend om de aparte dingen die daar worden verkocht en aangeboden. Helaas zijn wij er te vroeg waardoor we de extreme dingen missen, alhoewel, ladyboys die zich aanbieden en allerlei in NL illegale verkoopwaar....

Met de kids zijn we nog naar Sea Life Bangkok geweest, erg gaaf. Veel bijzondere onderwaterbeesten gezien. Na een enerverende dag 's avonds laat naar het vliegveld waar we om 1 uur 's nachts vertrekken. Wonderwel slapen de kids goed in het vliegtuig.

Aankomst koud en bewolkt, brrrr....

Vrijdagochtend Tijger ophalen bij de kennel en alles is weer bij het oude.

Al met al een supervakantie en wat een avonturen meegemaakt!

• 11 Augustus 2017 - 15:49

Pauline Megchelsen Uit Dordrecht :

Wat een belevenissen in het mooie Thailand. Welkom thuis.
    Het zal niet meevallen dus sterkte en groetjes van Pauline en Albert.