Paradijs: Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van BLES - WaarBenJij.nu Paradijs: Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van BLES - WaarBenJij.nu

Paradijs: Koh Phangan

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg BLES

30 Juli 2017 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Gisteren aangekomen met een supersnelle catamaranferry op een droombestemming! De plaatjes op internet hebben niet gelogen, integendeel! Dit is het ware paradijs...

Iedereen in z'n nopjes: zon, zee, strand en voor Evi dieren! Wat is er zoal te bewonderen behalve muggen en gekko's: heremietkreeften, zeekomkommers, zwemmende zeeslak, visjes en we hebben een heuse kogelvis gered van de aanspoelingsdood. Behalve zeedieren zijn hier ook een boel vogels, in alle kleuren van de regenboog: geel, blauw, groen, noem maar op.

We zitten recht op het strand en hebben elke avond een supermooie zonsondergang. Morgen ga ik eens even een lekkere massage op het strand nemen, dat hebben we wel verdiend na al die avonturen!

• 31 Juli 2017 - 17:22

Sjannie:

Wat een avonturen en wat is het mooi daar. Groet en X de zonnebloem doet het niet.